Hola,
sòc la Carme i m'agrada escriure
histories, contes i sobretot
poemas.

Els voleu conèixer?

Dices Miguel...




Fa un temps que vaig tenir l'oportunitat de seguir la concepció i el posterior naixement d'un llibre meravellós d'un gran escriptor i bon amic. Li vaig dedicar un sonet  per a la presentació a Barcelona de la seva primera edició la que vaig tenir l'honor de fer. El sonet va quedar insert a la contraportada del llibre  que va ja  per la segona edició.



Miguel Herrero Uceda és llicenciat en Informàtica i doctor en Intel·ligència Artificial i compagina la seva dedicació d'enginyer amb les tasques de conferenciant, col·laborador de diverses revistes i professor d'Investigació Operativa a la Universitat Complutense de Madrid, amb la seva passió a la natura i als arbres.

En quan al seu llibre de "El alma de los árboles", només puc dir que és un dels millors llibres que he vist on es recull una sèrie d'històries, curiositats, poemes, folklore i característiques de quaranta tipus d'arbres i està bellament il·lustrat amb aquarel·les fetes pel seu germà Fran.

I no és perquè ho digui jo, perquè després de tot el vaig veure néixer, si no ja la crítica que va obtenir en el seu moment  i tots els mitjans per on ha passat ho corroboren.

La veritat és que m'havia oblidat d'ell (del poema, és clar), fins fa uns dies, quan l'autor em va enviar el seu vídeo promocional seguit d'aquestes paraules ... "Sempre l'he guardat com una relíquia"

Indubtablement, per a una eterna aprenent de poeta, no hi ha major satisfacció i més gran recompensa.


Gràcies a tu, Miquel.